hej hej heeeej

Här sitter jag i Jeremys lägenhet och tar en lång pluggpaus, fick NOG av bilblioteket så nu ska Jeremy laga mat till mej (bara för att jag har världens bästa pojkvän...) Nä men jag lagade faktiskt mat igår så det var byte, det är ju inte gratis med mat hallå, även om jag i nästan 20 år trott det (eller inte).

Har haft en lagom produktiv dag idag, började med att baka bröd! Kom igen, det är väl ändå vuxen poäng?! Sedan har jag spenderat resten av dagen fram till nu på biblan. Har massor kvar att plugga dock, folk här sitter och pratar om att gå ut ikväll och jag vill så gärna, får se om jag faller för grupptrycket, måste ju inte vara ute hela långa natten inte. Fast man är ju bara college student en gång i livet. ÄH den som lever får se!

Nu ska jag fortsätta att dega i soffan ett tag.

//Liz M hansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0