Nedräkningen kan börja

Nu börjar det dra sig mot en av årets tre mest stressfulla veckor: Finals week. Jag har ett research papper till måndag, har då även matte final och på fredag har jag accounting final. Se drar jag, Steph, Anna och Renee till Fort Lauderdale, Florida! Där ska vi bara ta det lugnt (kanske lite mer men det kan jag ju inte skriva här!). Veckan efter Spring break kommer Sofie hit! Till påskhelgen sedan kommer Malin och Anna Kersmark och även fint besök från Pennsylvania, nämligen Hanna von Yttring, det kommer krylla av svenska i Cincinnati!!! Så när finals week är över är det bara massor av roligt som kommer hända!!!

Fick reda på idag att Jeremy missade NCAA på 200 bröstsim med 4 tiondelar, så himla retligt!!!! Han simmade på 1.56.95, det krävdes 1.56.55 för att komma med. Dock har vi en simmare som ligger först på 50 frisim, Josh Schneider, lägg det namnet på minnet!

Här kommer en bild från BE, innan mitt 200 ryggsim (getting in th zone)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0