Hejdå Mamsen och Papsen

Idag åkte mamma och pappa hem... tråkigt. Det har varit så mysigt att ha dem här. Så idag har det varit en lite sådär halvtrist dag när jag inte orkat göra något, man känner sig lagom värdelös sådana dagar, speciellt när det är en rätt tuff vecka kommande vecka.

Nästa vecka börjar träningen igen (om min förkylning lyckas släppa) blir skönt att komma igång igen! Fick reda på nu i veckan att jag faktiskt kommer kunna åka med på träningslägret med mkk i sommar YEY!!!! Något varm trevligt ställe enligt Johan.

Att åka tillbaka hit hade jag inte tackat nej till (eller vad säger du Magda?):

Bild från Mallis, 2005 (herregud, det har gått 5 år sedan dess!! Kan ni förstå?)

Sen ska jag inte glömma att säga tack till mormor och morar för brevet och innehållet jag fick, ni är världens bästa Mormor och Morfar i hela världen! :-)

Nu ska jag återgå till att städa mitt rum sedan är det minsann läggdags för lilla Liz.

Adjöken
//Liz M Hansson

Kommentarer
Postat av: papsen

det var jätte kul att dels få övervara en conference i USA, en utanför kroppen upplevelse emellanåt sedan en massa annat som DC, Gettysburg och framför allt "Cincy" å få "uppleva" ditt å de dina som du har där. TACK för vi fick vara med om allt detta , du å din syrra skapa härligt nya vyer! PLUGGA PÅ.........

2010-03-01 @ 23:22:48
Postat av: Anonym

Hej du!! jag har full förståelse för "segheten" som du känner. Sitter idag första dagen på jobbet och undrar vad jag egentligen gör här...klockan i min kropp säger att jag ska göra ngt helt annat, t.ex. hälsa på stora dottern i Cincinatti, fixa litta för henne osv. Men det är säkert mkt nyttigt att komma tillbaka till verkligheten. Vi hade det helt underbart på vår semester tillsammans med dig och dina simmarkompisar (sepceillt roligt att träffa Jeremy)!Älskar dig mer än massor!!

2010-03-02 @ 16:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0