Idioter finns overallt...

AAAAHHH vad irriterad jag ar!!! Vad ar det som far vissa vuxna manniskor att agera sa sjukt overlagsna mot oss yngre, kanner att det ar nog DE som ska vaxa upp!

Jag har fragat vart athletic department om en tutor i accounting i over 5 veckor nu, 5 VECKOR! Och ingenting har hant sa nu la jag alla korten pa bordet och sa att jag vill ha en till ikvall annars kommer jag hitta en pa annat hall och skicka rakningen till dem. Fick svaret "vi har mailat dej om detta flera ganger men du har itne svarat". Tyvarr for deras del sa ar det de som har fel, jag har svarat att jag kan inte oppna den mailen de mailar till det ar darfor jag har skrivit ner den andra mailen pa min kontakt information "men det ar inte den mailen du har skrivit till oss..." "JO det ar det". "Na, horredu nu ska jag visa dej vilken mail du har skickat till oss, den har: [email protected], och se har, denhar mailen har vi mailat till: [email protected]" Ar det bara jag som tycker att de tva email adresserna inte stammer overrens? Dumma kossa, sjukt otrevlig! Trakigt for henne att hon inte ar bra pa sitt jobb men lat for tusan inte det ga ut over mig!!!!!!!!!!!! Men det ar klart, jag hade nog ocksa varit bitter om jag hade varit en fet medelalderskvinna med har-avfall.



Till nagot roligare. Glomde ju beratta att vi vann i lordags OCH jag slog tva poolrekord :-).

100 rygg: 56.77 (1.03.3)
200 rygg: 2.02.72 (2.16.9)

Matte rakning nu sedan lite rehab... (axeln kanns bra nu)
EN VECKA TILLS JAG FAR TRAFFA MAMMA OCH PAPPA IGEN!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0