The shine is out!!

Som min gode vän Patryk Wakua från polen sa när han såg att solen var framme.

Vädret här idag är helt underbart. Från att ha haft näst intill snöstorm i två veckor r det idag 10 grader och solen är framme, det är gudomligt!

Igår hade vi teamdinner inför Big East, mycket trevligt. Efter det åkte vi hem till Lange och spelade spel och umgås. Vi spelade en hel del Dance explosion (dance revolution heter det egentligen men jag gillar explosion bättre). Sjukt skoj var det. Har en massa videor från det.

Nu ska jag hoppa in i dushen sen ska jag dra ner till biblioteket och skriva på mitt paper för engelskan.

Ha det så bra allihopa!"
//Liz

Kommentarer
Postat av: mamma

Det låter som du hade en trvlig helg och det fick vi ju reda på via skype också. Ha det jätte-bra så hörs vi. Älskar dig mer än mycket!!!

2009-02-10 @ 07:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0