Big East Championship

Så då var jag hemma från Indiana igen.

Tävlingen gick vll ungefär som väntat, inga toppar och inga direkta dalar (senaste kan jag väll vara ganska nöjd med). Jag var emd och slog två skolrekord i lagkapperna. På 50 rygg hade jag 26.8, omräknat till meter, 29.9. På 50 frisim hade jag 23.5, omräknat till 26.2 och på 100 rygg hade jag 57.1, omräknat till 1.03.8. Med tanke på förberedelserna får jag nog vara ganska nöjd eftersom det var pers på allt jag simmade, ville ju såklart simma snabbare dock.

Over all hade UC en bra tävling, en hel del skolrekord blev slagna, nu är det bara att se fram emot nästa år, då jäklar ska det gå snabbare än snabbast, jag längtar verkligen!

Bilder från den gångna veckan:

Efter 4*100 frisim, Ellie, Amy och jag

Jeremy i ett försök att dra på sig världens i särklass tightaste baddräkt

Jag innan starten på 4*50 medley (banan längst bort)

Jag, Amy, Emma och Lange, prisutdelning 4*50 frisim tror jag, skolrekord!

Det var allt skryt jag hade för idag, tack och adjö
//Liz

Kommentarer
Postat av: Sofie

saknar dig galet mycket!!!

2009-02-24 @ 09:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0