Det är över nu

puuuh det är över de är öööööver och imorgon är vi lediga!! Det är veterans day...Aldrig hört talas om det innan men who cares, vi är iallafall lediga, givetvis tar tränarna möjlighet att lägga in en extra träning.

Veckan som har gått har varit så sjukt hektisk att jag nästna inte hunnit med livet. I torsdags simmade vi något som kallas "hour of power" en timmes lagkapp för att samla in pengar för cancerforskning, slitsamt!! I Fredags hade jag två prov och ett test i matte, psykologi och people and the environment. Direkt efter sista provet åkte vi till Ohio state university för att simma dual-meet, tyvärr förlorade vi (igen) men jag simmade ganska bra 2.07 på 200 rygg ca 2.21.

Lördagen började med "wake-up swim" klockan 8, efter det gick vi och åt frukost på Mariott, ett hotell i närheten, SJUKT gott!! Efter det han vi hem för en halvtimmes vila för att sedan gå tillbaka till simhallen för att simma in inför tävlingen. För min del gick tävlingen bra för min del, jag vann 200 frisim med 4/100-delar oj vad uppskattad man var efter det. TYVÄRR IGEN, förlorade vi men bara med 2 poäng den gången och detta för att vår älskade "lag-mamma" simmade fruktansvärt dåligt... jag älskar bloggen för folk här förstår inte vad jag skriver hehe (6).

Imorse när jag var påväg till omklädningsrummet efter träningen stoppade Monty mig och frågade om jag hade en minut, jag bara "eehm...jag antar det" detta var för att dom ville intervjua mig för att jag är freshamn och vann 200. Mon Dieu vad nervös jag var jag var tvungen att försäkra mig några gånger om att dom visste att jag inte var engelsk så dom inte ställde för komplicerade frågor, och ja... resultatet är här:
http://bearcatsportspage.blogspot.com/search/label/Swimming

Iallafall nu ska jag och kolla film med en kompis :-).

Hörs Sverige, peace out!

Kommentarer
Postat av: sofie

coolt!!! hörde de inte, för jag gömde ipoden hemma idag :(, men jag så det! saknar dig massor <3<3

2008-11-11 @ 09:27:47
Postat av: papsen

wow! Moviestar, I think you are a.......

2008-11-11 @ 09:29:22
Postat av: mamma

Härligt Liz!! Nu har jag också sett dig på TV.

2008-11-11 @ 13:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0