Hoooney I'm hooooome!

Hejsan hejsan hejsan!

Då har jag alltså kommit hem från Indiana. Skoj att äntligen få simma en tävling som går till som hemma i Sverige.

Jag simmade helt okej, säsongsbästa på 200 rygg, 2.05.5, enligt omräkningen ca 2.20.1 får väll vara godkänt med tanke på hur vi tränar just nu. 200 frisim gick helt ok också 6/100 snabbare än jag varit hittils, alltså 1.53.4 öppnade dock 2 sek snabbare än jag gjorde när jag gjorde 1.53.5. De kortare sträckorna gick inte så bra däremot, jag har ingen speed direkt och det gör mig frustrerad, jag vet att den kommer men det är alltid jobbigt när man är mitt uppe i det.

Medley lagkappen

Cosmo-läsning på hotellrummet:)

Underbart vacker bild på mej och presenter till födelsedagsbarnet, men jag ville bara att ni skulle få en liten skymt av Ikea och de fina omslagspapperna som jag gjorde och var mycket stolt över :)

I helgen vann UC (University of Cincinnati alltså) vår conference i football, cachiiiing, nu kommer pengarna rulla in det tackar man för som simmare! Vi såg delar av matchen på tv, jag, Jeremy och Ryan, hehe Ryan tyckte nog att det var lagom skoj att titta på football med två utlänningar som har sådär koll på vad som händer. Men även om jag inte förstår mycket så var det faktiskt sjukt spännande i slutet och riktigt skoj att se dom vinna!!! Det var ett svart och rött hav på planen efter slutsignalen! man skulle varit där, nytt publikrekord dessutom!

På torsdag är det Thanksgiving, den ska jag fira hos Amy, min rumskompis (om jag inte redan berättat det) åker nog tillbaka på fredag för att umgås lite med folket som är här och sedan på lördag så ska vi till en outlet-mall, ehm ja Liz Hansson håll i pengarna!!

Ååååh min stackars kropp är så trött på tal om ingenting, jag blir aldrig återhämtad här vi bara tränar på hårt hela tiden och de såkallade återhämtningspassen är så låååånga, lilla jag som sprint/medeldistans är inte ett jättestort fan av det måste jag tala om men det ska säkert bli något bra av det här.

Well well åter till matten så jag kan kolla film sedan, har tvingat Jeremy att kolla på "how to loose a guy in ten days" med mej (lätt min favoritfilm) får se om han kommer gilla den lika mycket som jag :P, hehe tveksamt kanske...

Mindre än en månad kvar till julafton!! woooop woooop

Ha det fint Sverige, ta hand om snön
Just det till sist vill jag bara säga grattis till Jonas Persson som simmade rackarns snabbt i Tenesse i helgen, grymt gjort!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

hejhopp :)



vem var det som fyllde år? måste prata med dig med :)! om mindre än 4 veckor kommer du hem :D!! yeeey längtar!! puss

2008-11-26 @ 17:24:34
Postat av: K

snön är redan borta :( buhu. får ju hoppas det kommer en omgång till tills du anländer.



pusspådig!

2008-12-01 @ 10:44:30
URL: http://katarinaaaa.blogg.se/
Postat av: Jonna

hörru när får man se hur den där "bf:en" ser ut?

;)

2008-12-01 @ 19:17:47
URL: http://jonnanyback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0