Study? Blogg?

Ja det är frågan, jag borde nog skriva min uppstas nu men jag vill bara skriva liiiite här först!

Thanksgiving var jättebra och det var goooooood mat!!! Tur man har simningen annars skulle jag vatt tjock! Några freshman+15 har det inte blivit ännu, däremot freshman-3. Hur går det ihop,så mycket som jag tränar och äter inte ska man väll gå ner då?!

Iallafall Amy's familj var supertrevliga och hennes kusiner var sjukt roliga! Speciellt Thomas Gerdmans jämnlike, jag har aldrig varit med om en kille som har så mycket frågor på lager!!

Jag och Amy i onsdags. Ghettofied:P

Jag ser hur det går på sm, vad duktiga alla är. Chatis grymt simmat på 200 fri idag, Magda grattis till 50 fjäril odag och Martin gött med segern på 200 br!! Och Marri 57.5 var ju rackarns snabbt!!! Jag önskar jag var där med er, det känns extra mycket nu när det är SM!

Åter till mitt psykologi papper.

Ha det braaaaaaau, om mindre än en månad är jag hemma!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du skulle varit med Liz.

2008-11-30 @ 21:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0