Halloween und zu weiter

Så, igår var det haloween firande här på UC, eller j simlaget firade det igår egentligen var det i fredags men vi har ju något som kallas träning på lördag-morgon så då tar man det lugnt på fredagar, jag och Amy kollade spicegirls på youtube, haha nostalgi!

Min tanke var först att jag skulle vara pippi långstrump men jag hittade inte nån bra kostym så jag sparar det till nästa halloween, min andra tanke var att jag skulle vara bandcamp-girl från american pie men jag hittade inte sakerna till det så det fick bli något mindre exotiskt:

Karli, Renee och jag var katter (klänningen var INTE så kort i verkligheten!!!)

Idag är Barack Obama här på UC och ska prata, dörrarna öppnade klockan 18 och han börjar prata klockan 21, när jag och Amy gick till dining-hall klockan halv fem var kön MINST en kilometer det är helt hysteriskt!!! Jag ville gå dit bara för att se honom i verkligheten (jag menar hur coolt är det inte att Barack Obama just i detta tillfäller är ty 500 meter från mig :O:O:O) men jag skippar nog hysterin... försöker få lite läxorna gjorda här...En paus med bloggande är alltså ett måste.

Här kommer lite fler bilder

Steph och Karli

Alex och jag

Kuba och jag (killen skrämde livet ur mig när jag först såg honom!)

Inget mer nytt från planenten Cincinnati

Peace out yall

Kommentarer
Postat av: K

hahaha hmmmm.. ingen aning :)



/en högst ironisk katarina



trevliga bilder förresten!

2008-11-03 @ 10:53:12
Postat av: Matilda

Hej mitt kära hjärta! Hoppas allt är bra med dig. Har precis precis kommit hem från en vecka på tenriffa med mamma o lillebror och nu uppdaterat mig på din blogg igen! Roli gläsning måste jag säga:D Det är skönt o höra att du verkar trivas bättre nu o har kommit in i det mer.. Vi måste måste måste skypa nån dag snart! Vill så gärna prata med dig, saknar dig något så ENORMT så det är obeskrivligt!!! Hoppas allt är bra. Pusspuss love!

(Och joooo.... jag tror visst då att klänningen va så kort i verkligheten... ;) )

2008-11-03 @ 14:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0