What's the story? Morning glory

Ush det har inte varit en bra dag so far. 

Vaknade av att Lena kom hit då hade jag bara hunnit snooza en gång, jag måste snooza åtminstonde 3 ggr. Men iallafall det var bara upp och hoppa och snabbt käka frukost för att jag inte skulle vara ivägen. 
Går ut och frågar pappa om jag kan få papperna så jag kunde åka och jobba på media markt, men hans dator gick i sönder i förrgår så det gick ju inte så det blev framskjutet till imorgon. 

Ja ja tänkte jag men jag kan ju åka och lämna in min telefon som har strulat så jag åkte till ericsson. När jag kommer dit så är det fullt med byggpersonal som håller på att riva stället. Efter mycket om och men hittar jag iallafall var det är flyttat. Så när jag lämnar in den säger jag att det är tredje gången jag lämnar in den för samma problem (vilket ska betyda att jag ska få en ny telefon) men NEJ det är bara registrerat att den är inlämnad en gång tidigare så den får åka in på lagning IGEN!! Frågar hur lång tid det kommer ta -2 veckor- men jag ska ju flytta om 2 veckor idag kan ni inte skynda på? Nä vi ligger back med 300 beställningar så det går inte, vi får skicka den till usa?!?!?!? HUH?! Okej men kan jag få en lånetelefon? Nä det finn inga inne! Detta betyder att på två veckor nu kommer jag inte kunna bli nådd och detta precis innan jag ska åka, kan det bli bättre nu eller??? JAG ÄR LACK!

Nu ska jag iallafall åka och träffa Peter och Rosanna om jag nu lyckas hitta dom utan telefon vill säga. 

Kommentarer
Postat av: fääx

det här med telefonerna asså! :P du, skulle jag kunna få en titt på ditt personal statement? snälla söta rara. ses ikväll!

2008-08-28 @ 12:14:06
URL: http://katarinaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0