Varför? "det är för kallt"

Huvudplatsen i detta inlägg får dagens kommentar, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta när jag hör sånt här:

Vi står i bassängen och robban berättar att morgonträningen självklart kommer vara på lindängen eftersom aqua kul inte har öppnat ännu då säger det lilla geniet följande 
"jag kan inte träna på lindängen imorronbitti" 
Robban: "ok, varför inte det?"
geniet "nä, det är för kallt"

Det är vid sådana tillfällen jag är så lycklig att jag ska till usa och förhoppningsvis ha lite seriösa simmare i min omgivning (hoppas det inte är halvknarkade hippies i mitt lag bara)

Sen var ju tanken att vi på träningen skulle få bevittna något historiskt, nämligen Magdalena Kuras och Emma Honken Holmqvist på 200 fjäril men dom bangade!! Jag som hade laddat med kamera och allt istället fick det bli en annan grej, lägger upp videon här när jag har fått min kamerasladd (glööömm inte chattis även om du har ola i hela skallen nu;)).

Idag fick jag reda på något jääääätteskoj som jag dock inte kan skriva redan, men på fredag då jäklar e d release-party :O:D.

Nu ska jag äta Paella muuuumssss.
adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0