Vad händer?!?!?!

Detta är ju så stört bara. 

Klockan 06.10 denna lördagsmorgon ringer klockan för det är dags att gå upp till träningnen.
Innan det är träning är det inte ens lönt att snooza för då kommer jag aldrig upp! Upp och äter frukost sätter mig i bilen en halvtimme senare och kör iväg till det älskade lindängsbadet. (Fick ett sms av Johan att det kommer gå att träna där nu på morgonen, det var inte säkert innan).
När jag kommer in på området tycker jag att tältet ser lite väl sunkigt ut... Sedan ser jag att alla sitter utanför och väntar. Då är det så att tältet skulle tas ner igen halv nio vilket skulle betyda att vi fick träna i 1.5 timmar (lagom) MEN dom *piiiiiiip* byggarbetarna har varit där halv sju och börjat ta ner det!!! 

Istället fick vi gå bort till Hannas hus och tillbaka (tog 30 min ungefär) och sedan sitta och vänta på när dom snabbt försöker sätta upp tältet igen, med mindre lyckat resultat. Kvart i nio bestömmer sig Roban äntligen att vi kan få åka hem igen TACK!

På måndag, jag säger bara det på måndag! Då börjar träningen på Aqva Kul! 
Jag hoppas verkligen innerligt för alla som kommer vara hemma och träna att ni ska slippa sånt strul denna terminen, MKK förtjänar faktiskt lite medgångar nu!


Ja, älskade lindängsbadet hur ska jag klara mig utan dig?! =O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0