Tillbaka i vanliga gängor

wow:O klockan är 20 i åtta och jag har redan hunnit äta frukost, träna OCH äta frukost igen, skönt att vara tillbaka i dom gamla vanliga gängorna igen.

Lagom mysigt när klockan ringde 04.30 imorse och jag sovit i typ 3 timmar men det var bara att stiga upp och komma över den där tröskeln.
Jag fick döpa en teknikövning idag, ofrivilligt, jag missade vad roban sa och trodde han kallade den "polskan" så från och med nu är det "polskan" som gäller.


Lindängsbadet i november förra året och vi tränade fortfarande ute

Igår flyttade Magda till Stockholm, det kommer kännas kostigt att inte träffa henne varje dag längre, jag har ju träffat henne mer än min famillj i tre år men nu är det shlut med det :-(, kommer sakna dej.

Vad händer idag då, först funderar jag på att sova lite till sen ska jag träffa Matilda i Malmö alltid lika roligt att träffa henne, mitt stöd ;-).

Idag är det exakt tre veckor tills jag åker---21 dagar yey:D!

 

Kommentarer
Postat av: Cursemark

2008-08-21 @ 23:44:28
Postat av: Malin

Det här med kommentarer var visst inte min starka sida, den förra blev nog tom...

I alla fall, du kommer få det så himmla roligt!!! tre veckor är ingenting! Snart är du där! Och snart ska jag få träffa mina polska rumskompisar :D,

Vi hörs snart!

2008-08-21 @ 23:49:29
Postat av: Matilda

Jag nämns hyffsat ofta i din blogg, DET ÄT NAJS, me like. Puss!

2008-08-24 @ 22:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0