The List

Idag skulle jag tränat mellan 7 och halv 11 aber nicht, så blev det ine. Vaknade med rakblad i halsen så det blev att gå upp och koka te istället.

I torsdags fick jag hem ett brev från csn om att jag måste komletera men ansökan om studiebidrag med intagningsbesked från skolan, ett intagningsbesek som jag redan har skickat så igår ringde jag dom för att fråga och får svaret "men va? Här står det att du redan är beviljad studiebidrag". Jaha ja men slösa på regnskogen och skcika ut lite onödiga brev, huh?!

Så nu när CSN är fixat så är det följande saker jag har kvar att göra innan jag åker:
  • Vaccinera mig den 8 september
  • Fixa ett nytt pass innan jag åker eftersom det jag har nu går ut i maj, sedan be polisen skcika det till min adress i usa
  • Packa, packa och packa
  • Göra en rejäl rensning på mitt rum och slänga jag inte använder
Listan kommer sannolikt kompleteras efterhand men jag tror ändå att jag ska klara detta på 18 dagar!
Sen tänkte jag att jag skulle skriva en lista över allt som jag har fixat med så kan mina vänner som ska iväg snart (Zäta och Chattis tillexempel) få en liten översikt. Kanske skulle uppskattas?

Ikväll är det den årliga kräftskivan på gatan, alltid lika trevlig.

Ha en mysig regnig lördag freunde
(Tack för igår Matilda!)
 

Kommentarer
Postat av: faxe

hade också uppskattat att titta på din "vad jag gjort" lista jag med isåfall :) (känn feedbacken)



krya på dig btw!

2008-08-23 @ 23:37:18
URL: http://katarinaaaa.blogg.se/
Postat av: Chattis

Det hade varit übernaaaajs!:D

2008-08-24 @ 15:41:45
Postat av: Matilda

Nöjet var HELT på min sida, liiiiiilla pluuuuuuuuudden!

2008-08-24 @ 22:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0