The dark knight

Oooo gud så bra filmen var, tror dock att folk var lite störda över mig och Matilda i biosalongen. Det mest läskiga är att tänka att Heath Ledger spelar denna störda rollen som joker (vilket han gjorde flawless!!!) och innan premiärenav filmrn begår han självmord...hmmm...creepy.

Hemligheten: Viktoria Hyddmark har bytt till MKK yey, och Markus, snacka inte om att jag tar henne från dig eller någonting för jag har faktiskt kännt henne längre så det så!

Läggdags, träning om 6 timmar och tre minuter, myyysigt!

God natt, sleep tight

Kommentarer
Postat av: faxe

åh är det sant :P haha gött. du har en go övertalningsförmåga du liz m hansson.

2008-08-23 @ 23:38:54
URL: http://katarinaaaa.blogg.se/
Postat av: Matilda

Och nu har jag ett fett blåmärke på insidan av mitt lår! SÅ bra var filmen. =)

2008-08-24 @ 22:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0