sömn---överskattat

Jag kan inte sooova, d e så jäkla jobbgt att ligga här med vetskapen att resten av huset sover. Jag har helt enkelt för många tankar som snurrar  mitt huvud.

Hur ska det bli med det nya upplägget på simningen?
Hur ska det bli att åka till usa?
Hur ska jag klara mej alldeles ensam?
Varför ska alltid jag lyckas.....??!!

Hur gör man för att rensa skallen?


En liten trevlig nyhet idag på träningen, Pontus Eriksson har bytt till MKK, heelt rätt Pontus! Där har ju Mkk (alltså viii) lyckats med något bra iallafall, och vi fortsätter at jobba på det:-P.
Träningen nu på eftermiddagen puuuh, någon har ju fått hybris (mm jag vet...) 8*100 frisim med shorts fyy fän d va jobbigt (för oss som inte fuskade med drags vanessa ;):P). Sen en massa ben på det, jag som älskar ben.

Dessutom börjar jag bli sjuk, d e ju jobbigt faktiskt, det är sånt jag inte behöver nu när träningen drar igång.

Efter träningen var vi hos Magda. D va mysigt, käka pizza och hallonpaj, oj oj oj vad gott det var. Kvällens höjdunkt: att kolla på den dansande pappegojan snowball på youtube, hahaha tårarna bara sprutade som jag skrattade. Jag som det teknik-geni jag är har inte lyckats med att länka i bloggen (jag vet att man trycker på den knappen med en kedja men det funkar inte) så mitt tips är att ni söker på det på youtue själva, det är värt det!

Nä nu väntar jag på att få skypa lite till (min räddning!)

Goder Natter på er vänner

Kommentarer
Postat av: "Mig" :)

vet du vad, jag har också skype, jag e jättecool 8-)

2008-08-20 @ 07:17:09
Postat av: liz

vet du vad, jag tycker du ska ge mej den då

2008-08-20 @ 10:21:48
Postat av: vanessa

hahah, jag fuskar ju dock inte ;P

2008-08-22 @ 10:35:27
Postat av: vanessa

jag fuskar ju dock inte ;O haha :D

2008-08-22 @ 10:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0