Solen i ögonen

Wii, idag får jag berätta det roliga och varför jag sa förlåt till Markus. Då blir det inga mer interna saker här jag lovar pappa :-). Men jag väntar tills jag kommer hem ikväll, så inte herr Tränare blir besviken.

Ush när man är förkyld är det alltid värst på morgonen så nu sitter jag här och känner efter om jag har ont i halsen, men det verkar inte så. Nä, det har jag inte

Ikväll ska jag besöka malmöfestivalen för först gången, ska käka med Matilda efter träningen sen ska vi på bio, "the dark knight", Matilda bjuder:-), man borde åka iväg oftare så folk känner att dom vill bjuda mej;-).

Hela natten inatt drömde jag att jag var i USA och hade tusen saker att fixa, jag skulle fixa bankkort jag skulle kolla mej för tbc, skriva uppsaser hit och dit och så drömde ja att jag fick en stoor walk-in-closet, Malin du tror inte det är för att vi pratade igår kanske? haha.

 Ovanför menyn, till vänster på bloggen finns en nedräknare för hur många dagar det är tills jag åker.

Frukost dags.

Ha en jättebra dag allihopa, det ska jag ha!(Solen skiner)

Kommentarer
Postat av: Malin

kan ha med saken att göra :)

Hoppas din walk-in-closet kommer att bli lika fin som min.

vet du det mest störda, när jag skulle skriva fortsättningen på kommentaren efter "walk-in-closet" så kom det på engelska utan att jag tänkte på det!! stört, jag har varit här i två dagar!!!

2008-08-22 @ 13:09:00
URL: http://malinkersmark.blogg.se/
Postat av: Malin

kan ha med saken att göra :)

Hoppas din walk-in-closet kommer att bli lika fin som min.

vet du det mest störda, när jag skulle skriva fortsättningen på kommentaren efter "walk-in-closet" så kom det på engelska utan att jag tänkte på det!! stört, jag har varit här i två dagar!!!

2008-08-22 @ 13:10:21
URL: http://malinkersmark.blogg.se/
Postat av: Malin

herregud, hur svårt kan det vara att skriva kommentarer, du får nog leva med att jag skickar minst en fel kommentar om dagen!!!

2008-08-22 @ 13:11:35
URL: http://malinkersmark.blogg.se/
Postat av: vanessa

lllliz? haha´.

en som sitter brevid mig pratar as mycket om dem tvillingarna som gick i din klass innan ;P haha :D

2008-08-22 @ 13:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0