oh boy, jag är trött

Då har man kommit hem från träningen med Hajen idag. simmade typ 3500m så jag dödade ju inte mig själv direkt men nu är jag trööött, det tär att träna så sent. Grymt skönt att simma inomhus, förstår inte att jag en gång i tiden faktiskt klagade över att simma på burlövsbadet att simma i långbana är lätt mycket skönare än kortbana. Och från och med nu ska jag inte klaga om vi är 5 personer på en bana i Malmö, jag looovar!

Lovade att om Adam simmade bra så skulle jag skriva om honom här i bloggen(oj så lycklig han blir nu:-P) och han var faktiskt väldigt duktig (förutom när han mitt emellan två serier gick upp på toa dock tror jag att han hann tillbaka innan nästa serie började annars är det illa Adam), man blir verkligen ingen bättre simmare av att stå på kanten, det tankesättet borde fler anamma.


oh what a man, Adam!

Imorron ska jag först jobba lite på Media Markt sedan ska jag träffa Rosanna och Peter på stan i Lund och käka lunch, trevligt, inte mycket som slår barndomsvänner som fortfarande håller ihop. Det är ju sjukt att vi kännt varandra i 20 år!!! 

Läggdags om ett litet tag. 

Schlaf gut

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag e med i liz blogg! ;) fan va coolt, och jag behövde faktiskt gå på toa :(

2008-08-28 @ 15:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0