nördigt

Ja, jag vet det är sjukt nördigt med min bakgrund men jag har alltid hävdat att nörd är positivt till skillnad från tönt som är den negativa benämningen, så jag är ändå ganska nöjd med vad jag åstadkommit.

Det är inte lätt det här med blogg-design men jag borrar ner huvudet och fortsätter med kodmallar och stilmalla och bilder hit och dit, tillslut ska jag nog hitta något som är "jag" haha.

Jaha ja, vad händer idag? 
Måste snart åka in till Ateljé Brorsson och hämta bilder på mej och Sofie eller iallafall beställa vilka vi vill ha, där fanns en del som blev riktigt bra. Men herregud vad jag är irriterad över att jag inte kan ta bilen jag har blivit så himla lat med det och tycker fruktansvärt illa om att åka tåg bland alla malmö-festivalare... nä jag ä´ int bitter! Sen ska jag träna sen ska jag tydligen till malmö festivalen jag med men jag mår inte helt bra så jag får nog ta mig en liten funderare över det där.

Nu har jag dessutom fått min dos av skype, kändes otroligt skönt.

Åh! jag har hittat en grymt bra låt: "som jag hade dig förut" med Melissa Horn och Lars Winnerbäck. Jag blir varm av att höra den, ta mitt råd och lyssna på den!!

Nä nu ska jag gå och ta mej en titt i kylen och se vad det finns att äta, jag har ju blivit så bortskämd med pancakes och det är inte aalls samma sak att laga det själv, men den som väntar på nått gott...

hejdå rrraaaringar


Kommentarer
Postat av: Aandirs

vem är det som gör pancakes åt dej? Är han snygg?

/Anonym

2008-08-22 @ 01:39:44
Postat av: liz

haha, smart att skriva anders i namnfältet och sedan anonym, jag uundrar vem det kan vara. Well, han var nog ganska snygg så åkte han till usa och gick upp i vikt (och då blev han ännu snyggare) men framförallt hade han en snygg tröja men den vägrade han att dela med sej av

2008-08-22 @ 10:33:59
Postat av: Anonym

Det kan inte vara julafton jämt ska lilla fröken veta, men om hon äter sin gröt varje dag och gör sina läxor så kommer hon säkert få något fint på den stora dagen i december.



Ps. det var inte Anders som skrev detta

2008-08-22 @ 23:13:22
Postat av: liz

:O, men sluta sånt här tycker jag inte är skoj

2008-08-23 @ 00:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0