Mums fillibabba

Mmmmums vilken god middag jag fick igår och inte behövde jag lyfta ett finger! Havets läckerheter och till efterrätt maräng med jordgubbar och persiko-sås. Superduper mysigt var det, TACK!

Efter middagen kollade jag och Sofie Pearl Harbor, eller ja, jag kollade Sofie somnade. Åååh den är så bra och jag gråter alltid när Danny dör och skäms lika mycket för det varje gång också men det är så sorgligt! 

 

Ikväll kommer mormor och morfar hit. Morfar fyller år imorgon så det är blandat hans födelsedagsmiddag och lite hejdå-middag för mig.

 

Ha det så bra

kraaaaam


Kommentarer
Postat av: Emma Nilsson

Hej vännen, hittade din blogg! Kulkul!:)

2008-08-31 @ 14:43:34
URL: http://emmanilsson.wordpress.com
Postat av: Mig! :)

om du undrar varför jag inte har kommenterat nåt inlägg senaste tiden så är det för att jag har varit borta i 2 dagar, under tiden lyckas du lägga in 50 inlägg. Bra jobbat! ;)

2008-09-01 @ 07:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0