Hejdå Mejlin Cursemark!

Vad ska jag börja med, träningen eller malin...

Jag börjar med träningen, den går fortare att gå igenom. Första träningen igår alltså, vi började med att gå igenom hur terminen kommer se ut, en hel del ändringar men det blir nog bra, jag kommer ju inte direkt påverkas så mycket av det. Skönt för de som är hemma iallafall att dom får träna på aqua kul!
Och det som alla undrar över såklart HUR gick min 50 frisim pricka tid?! tid att pricka: 36.0 ( :o tänkte jag d e bara att maxa!) min tid: 32.2... ja vilken form jag är i, skulle ju lika gärna kunna åka till peking och dra några snabba längder och bli nya Phelps... Drömma går ju.

Och Malin. Malin, Malin, Malin min lille Cursemark, Du åker imorron, fatta IMORRON!!! D e ju galet. Tänk så länge vi har känt varandra och nu ska i göra detta nästan samtidigt, du anar inte hur skönt jag tycker det är att ha dej att prata med när jag inte fattar NÅGOT om papperna som ska in, och höra att du inte heller gör det haha, då känner jag att jag hittat någon på min våglängd! Jag är sjukt spänd och längtar redan tills vårt nästa skype-samtal för då kommer du vara i USA och jag kommer ha packningsångest och sitta och fråga dej vilka skor jag ska ta med, och undra hur jag ska få plats med allting utan att få övervikt.
Jag önskar dej verkligen all lycka till och glöm inte att hälsa som att du känner Anders Melin för då kommer du bli sååå populaaaar hahaha!

Nä hörreni, das war alles für now.
Hare bra!


Kommentarer
Postat av: Fröke Cursemark!

2008-08-19 @ 12:17:26
Postat av: Ms Cursemark

Vilket tjusigt inlägg!

Jag håller med dig, det är riktigt nice att vi kan hjälpas åt med allt amerikanskt krångel! Både bra och väldigt roligt!

För vem skulle annars förstå frustrationen runt "porcleain duck situationer" om jag inte hade dig :)

Om du saknar att vakna vid 4 så lovar jag att jag kan väcka dig innan jag åker i natt!!!

Kram Mejlin

Och förresten, det är klart att jag ska använda det enda säkra kortet för att skaffa vänner :)

2008-08-19 @ 12:25:28
Postat av: Mig! :)

Snygg blogg! Men Cursemark's var snyggare :P

2008-08-19 @ 13:34:23
Postat av: liz

adam du är genomskådad!

2008-08-19 @ 22:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0