Grus i maskineriet

Det blev ine riktigt som vi hade tänkt oss ikväll med fotocollage, lite förhinder gjorde att vi inte kunde skriva ut bilderna men det är helt klart ett i-lands problem... Istället lagade vi mat, eller ja vi stekte potatiskrocketter och blandade sås om man kan kalla det laga mat, gott blev det iallafall.
Åkte hem ganska tidigt eftersom jag skulle hämta sofie från träningen och för att Matilda och Denice åker till London om 6 timmar ungefär. Aja, fotocollaget får fixas när dom har kommit hem istället, de löser sig!



Hahaha btw så är Karlsson på taket min idol

-Du är knasig Karlsson men jag gillar dig, Gillar du mig?
- Gillar du mig?! Nu låter du precis som Bettan och hennes kille, giiillar du miiig? Mjaao, jaa, jo jag gillar dej. Hur kan nån människa förklara det, att jag gillar dig som bara en liten pojke?!

Godnatt!!

Kommentarer
Postat av: Mariel

hahaha vem älskar inte Karlsson!? Han är helt underbar, fast att han egentligen är så jävla taskig haha

2008-08-28 @ 10:24:21
Postat av: Anonym

hahaha vem älskar inte Karlsson!? Han är helt underbar, fast att han egentligen är så jävla taskig haha

2008-08-28 @ 10:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0