Glada Ankan, invigd ;-P

En sådanhär bild kan jag ine bara ha liggande på hårddisken den måste jag dela med mig av :-P

Bakgrund:
I Karlstad finns en nattklubb som heter glada ankan, något som jag tycker är sjukt roligt, vem döper en nattklubb till glada ankan? Det låter som en avdelning på dagis ju! Iallafall så tyckte jg at eftersom vi inte har någon "glada ankan" här i skåne men vi har ju MarCus från Karlstad och vi har ju MarCus lägenhet i Lund så an vi ju döpa den till det. Sagt och gjort, Anders photoshopade ihop en bild och skickade till oss. Det fina resultatet är alltså vad som visas ovan

Kommentarer
Postat av: Marcus

Helt underbart Liz :D

men hade tänkt att stava mitt namn med C någon gång? :p

2008-08-26 @ 12:21:11
Postat av: liz

oooj förlåt!!

2008-08-26 @ 13:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0