Första träningen

Hmm... inget nytt under solen än så länge...
Snart påväg till Malmö för första simträningen efter sm, ooo det blir nog en fin första 50 pricka tid idag känner jag.. host. Efter träningen ska jag till malin som åker på torsdag till Wingate i North Carolina, lycka till lycka till lycka till!!

Såg precis Sanna Kallur trilla i semi-finalen på 100m häck, fy f*an vad tråkigt jag blir seriöst deppig undra om det beror på att jag e nörd, sannolikt.

Ja just d, jag har kommit på vad det där som jag var tvungen att vaccinera mej mot är, hjärnhinneinflammation låter läskigt! Och på torsdag e d bara tre veckor kvar tills jag åker:O jag läääängtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0