"Du vet hur du blir"

Nehe, stan blev det inte (aingen krasslig...), bara en snabb visit hos Brorsons ateljé för att fixa fotona som jag inte kunde hämta igår heller. En trevlig överraskning var att dom kommer sätta upp en bild på mig och Sofie i fönstret, lokalkändis:-P.

Sitter här och väntar på att Matilda ska komma hit istället så kan hon få ta hand om mej lite, mys pys. Såg precis att "tio orsaker att hata dig" går på tv ikväll så det blir väll att vi kolla på den om vi inte snackar ihjäl oss istället, blir ju lätt så.

Till sist, förlåt Markus... (jag kan tyvärr inte mena det innerligt) men det blir bäst såhär :P hehe.

Åååh Vicky frågade precis om jag ville komma dit och koll sunes sommar jag som älskar den filmen! "Men Rudolf drick inte de där du vet hur du bli!" "Nää, hur blir jag?" "larvig och ser dubbelt" hej hej. Eller "åå lakritsbåtar får man ta?" "NEJ för helvette" "tack!". Haha den är ju bara så underbar!

Kommentarer
Postat av: Malin

Sunes sommar, varför tog jag inte med den filmen. Det är ju ett svenskt mästerverk!

2008-08-21 @ 23:51:22
URL: http://malinkersmark.blogg.se/
Postat av: Pappa

TREVLIG blogg. Men kom ihåg att interna "happenings" får du i andra forum alt. skriv ut så alla förstår.

pussssssssssss

2008-08-22 @ 09:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0