Det enda man vet är att inget någonsin blir som man tänkt sig

Guess what?! påväg till Lindängen får jag ett samtal från Johan (tränare) att det inte är någon träning eftersom tältet ligger i bassängen, what is up with that?! Så jag och Mariel drog hem till henne istället och käka kaka och tittade på filmen från deras cabarét i trean, wooo vilka danser:-P!

Lunchen med Peter och Rosanna var superduper. Skönt med människor som man vet var man har och som allting är så naturigt med!

Rosanna, Olle, Peter, Liz (Olle kan få va med på ett hörn han var ju trots allt med en del när vi var små:-P)

Imorron ska jag och pappa jobba sen får jag se vad som händer som sagt så det enda man kan veta är att det aldrig blir som man tänkt sig.

Nu ska jag kak-koma!!

tschüss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0