Dagens fissssk

Dagens fisk: Stor vattenräka

Hahaha hörde det på radio när jagåkte hem från träningen för ett litet tag sedan.
Hörde också "ring ring" med abba och fick världens deja vu. Kommer så väl ihåg när vi uppträdde med den låten på skol-vm på Mallorca för tre år sedan, jag, Magda, Hanna, Jonna, Anna-Maria och Allis, herregud så roligt vi hade, det kommer alltid vara min livs resa!!!




Har nu läst igenom all information som jag fick av min coach igår, vi kommer ha 9 simpass och 3 styrkepass i veckan. På morgonen är träningen 2 timmar och på eftermiddagen 3 timmar, vilken hulk ag ska var när jag kommer hem till nästa sommar, watch out :-P.
Fick också ett mail från en tjej i laget (som jag nu såg att jag har raderat, braa där Liz!) om en Bearcat pump up cd som dom brukar göra varje år där alla får välja en låt. Jag kan inte bestämma mig om jag ska välja "our time now" med plain white T's eller "long before rock n' roll" med Mando diao... besluutsångest!

Nu ska jag fixa massa bilder så jag, Denice och Matilda kan göra ett fotocollage ikväll hemma hos Denice, så mysigt det kommer bli men ändå lite sorgligt:-S.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Fredrik Frisören

Godmorgon!

2008-08-26 @ 07:58:08
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/
Postat av: Jonna

hahaha åååå Mallis!

Ja verkligen the trip of a lifetime!

Den skulle jag gärna uppleva igen!

2008-08-26 @ 18:36:05
URL: http://jonnanyback.blogg.se/
Postat av: fääx

det får du gärna skicka.. man får typ skrivkramp när man skall börja berätta om hur "bra man själv är etc" gosh..



2008-08-26 @ 20:32:11
URL: http://katarinaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0