Bright, bright sunshiny day

...INTE

Usch vilket tråkigt väder det är ute det regnar. 

Hade tänkt att åka och hälsa på farmor idag men jag får nog vänta med det ett litet tag (och det är inte pga vädret). 

Idag händer absolut ingenting det är inte ens träning! Kanske åker jag in till stan eller nova ett tag, men jag får se. Mamma och pappa skulle nog bli nöjda med mig om jag kom på något att äta till ikväll (och lagar det också), fuuunderar...

Fick föresten reda på igår vem som komer vara mina suit mates på Turner Hall där jag kommer bo i USA. Två tjejer från Ohio och en tjej från Ryssland, då behöver jag nog inte känna mig i fullständigt underläge när det gäller engelskan.
Fick meddelande på facebook från en annan freshman tjej som tycker att det är "totally cool" att jag är från Sverige, haha joo Sverige är ju ett "totally cool country"!!

Nu ska jag fortsätta att göra ingenting i detta totalt coola landet, ha det fett!



Kommentarer
Postat av: marie



roooligt med usa å rooooligt med bloggen! :o) blir kul att följa din galna äventyr! possss marie

2008-08-27 @ 14:08:01
Postat av: Mig! :)

Om du undrar varför jag kommenterar så ofta så är det för att malin aldrig uppdaterar sin blogg....... och du uppdaterar din varje minut ;)

2008-08-27 @ 17:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0